Speel in alle veiligheid

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je onze vestigingen in optimale en sanitaire veiligheidsomstandigheden kan bezoeken. Ontdek hieronder de verschillende maatregelen die zijn getroffen:

  • Het dragen van een verplicht masker voor personeel en ten zeerste aanbevolen voor klanten.
  • Er staat hydroalcoholische gel voor je klaar.
  • De machines en zitplaatsen worden regelmatig schoongemaakt door ons personeel.
  • Er is meer verluchting van onze vestigingen en er is een verbeterde luchtfiltratie.
  • De veiligheidsafstand moet in acht worden genomen.
  • Er wordt slechts een maximum aantal personen toegelaten bij de receptie en in het gebouw.
  • Er zijn scheidingssystem tussen de slot-machines geplaatst.

We verwelkomen je bij:

Het Grand Casino de Namur:

  • Het casino is vanaf 09.00 uur geopend
  • De bar van het casino is geopend
  • De bistro van het casino is geopend

De Circus Casino's:

Veilige sanitaire maatregelen

Ontdek in deze video alle hygiënemaatregelen die wij in elke ruimte van onze vestiging getroffen hebben :

Receptie/ontvangst

- Het dragen van een masker is voor iedereen verplicht.
- Het desinfecteren van de handen is bij binnenkomst verplicht. - Er staat hydroalcoholische gel voor je klaar.
- Er wordt slechts een maximum aantal personen toegelaten bij de receptie en in het gebouw en er is vloermarkering geplaatst om de veiligheidsafstand aan te duiden.

Slotmachines

- Het dragen van een masker is voor iedereen verplicht.
- Er staat hydroalcoholische gel voor je klaar.
- De machines en zitplaatsen worden regelmatig schoongemaakt door ons personeel. Er staan desinfecterende sprays voor je klaar indien je zelf je machine wilt schoonmaken.
- Er zijn gesloten vuilnisbakken geplaatst om je gebruikte masker en handschoenen weg te gooien.
- Er is meer verluchting van onze vestigingen en er is een verbeterde luchtfiltratie.
Er zijn scheidingssystemen tussen de slotmachines geplaatst: beschermingswanden of meer afstand tussen de machines.

Traditionele spellen*

- Het is verplicht om een masker te dragen en je handen te desinfecteren.

Bar

- Open

Rookruimte/terras

- In de rookruimtes is slechts één persoon tegelijkertijd toegestaan.
- Het spelterras is open.
- De oppervlakken worden regelmatig gedesinfecteerd.
- De veiligheidsafstand moet in acht worden genomen.

Kassa

- Het dragen van een masker is voor iedereen verplicht.
- De oppervlakken worden regelmatig gedesinfecteerd.
- Er zijn beschermingswanden geplaatst.
- Er is vloermarkering geplaatst voor het in acht nemen van de veiligheidsafstand.

Toiletten

- Er staat hydroalcoholische gel voor je klaar.
- De oppervlakken worden regelmatig gedesinfecteerd.
- De veiligheidsafstand  moet in acht worden genomen.

Restaurant*

- Open

*Deze ruimtes bevinden zich alleen in het Grand Casino de Namur

Veelgestelde vragen

Ik heb zin om weer in een Circus Casino te spelen, maar is dat wel verstandig? Welke sanitaire maatregelen hebben jullie getroffen voor mijn gezondheid?

Je veiligheid is onze prioriteit en je Circus-vestigingen doen er alles aan om je risicovrij en in zo veilig mogelijke omstandigheden te kunnen ontvangen. En dat met inachtneming van de maatregelen van de regering. Daarom hebben we in onze vestigingen strikte veiligheids- en hygiënemaatregelen getroffen:

·        Het dragen van een masker is verplicht in onze vestigingen. Als je geen masker hebt, geven wij je er een bij binnenkomst.

·        Er staan hydroalcoholische gel en handschoenen voor je klaar en het is verplicht om bij binnenkomst je handen te desinfecteren.

·        Er zijn sociale afstandsmaatregelen getroffen: vloermarkering, beschermingswanden tussen de machines, verwijdering van één op de twee zitplaatsen en machines, een beperking van het aantal personen dat wordt toegelaten tot elke vestiging...

·        Er zijn hygiënemaatregelen getroffen: de machines en oppervlakken worden regelmatige gedesinfecteerd, er staan desinfecterende doekjes voor je klaar, onze vestigingen worden regelmatig verlucht, de luchtfiltering is verbeterd, er worden afgesloten vuilnisbakken geplaatst...

Mijn Circus Casino heropent na de lockdown. Kan ik meteen van alle gebruikelijke diensten profiteren?

Bij Circus nemen we de maatregelen van de regering in acht om je in de beste omstandigheden te ontvangen. Daarom zijn nog niet alle diensten waaraan je gewend bent beschikbaar.

·        De receptie, de kassa, de slotmachines, de elektronische roulettes en de toiletten zullen beschikbaar zijn met inachtneming van de veiligheids- en hygiënemaatregelen.

·        De bar opent, maar er zijn geen zitplaatsen en consumptie aan de bar is niet toegestaan.

·        Het restaurant heropent met inachtneming van de aanbevolen normen voor deze sector.

·        In de rookruimtes is slechts één persoon tegelijkertijd toegestaan.

·        De traditionele tafelspellen heropenen op 9 juni vanaf 18u. Het is verplicht om een masker te dragen en je handen te desinfecteren.

Zijn de openingstijden van mijn Circus Casino hetzelfde tijdens de exitstrategie?

Bekijk, om te weten te komen of jouw gebruikelijke speelhal open is, de lijst met onze speelhallen.

Mijn Circus Casino heropent. Kan ik samen met iemand komen?

Ja, dat kan zolang je de maatregelen van de regering in acht neemt. Volg de laatste maatregelen van de regering om te weten wie er met je mee mag komen. Bij Circus wordt er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat jij in alle veiligheid naar ons kan terugkeren. Of je nu alleen of samen komt, neem altijd de geldende hygiënemaatregelen en sociale afstand in acht.

 

Heb je andere vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.