Online toernooien, handleiding

Speel je favoriete spellen - slotmachines, dice slots, dice spellen - en strijd tegen andere spelers in onze online toernooien. Klim op in het klassement en win groots. Het prijzengeld is van jou!

Toernooien voor iedereen

‘s Morgens, ‘s middags, ‘s avonds, elke week of elke maand … er is altijd een toernooi waaraan je kan deelnemen. Al onze betalende toernooien hebben één ding gemeen: geweldige cadeaus zoals cash of mooie geschenken.

Neem eenvoudig deel aan toernooien

Speler die zich op zijn laptop inschrijft voor de toernooien bij Circus

Kies het toernooi waarvoor je je wil inschrijven. Als je voor een betalend toernooi kiest, dan betaal je het inschrijvingsgeld met cash geld. Wanneer je inschrijving bevestigd werd is, speel je wanneer je maar wil zolang het toernooi aan de gang is.

De klassieke regels van de spellen, maar met enkele verschillen

Hoewel de regels van de spellen niet veranderen, hebben deze toernooien wel enkele specifieke kenmerken:

  • Als je een spel start, heb je hetzelfde krediet als alle andere deelnemers. Als het toernooi het toelaat, kan je je inzet aanpassen (inzet).
  • Via de trofee aan de linkerkant (zwart), heb je toegang tot het huidige klassement van het toernooi. De trofee aan de rechterkant (blauw) toont welke rebuys en add-ons er beschikbaar zijn tijdens het toernooi.
  • Het totale aantal punten komt overeen met je huidige score. In een toernooi worden al je winsten in euro’s omgezet in punten. Als je bijvoorbeeld € 5 wint, worden 5 punten toegevoegd aan je score.
  • Tot slot, geeft de chronometer de tijd aan die je nog over hebt om het spel te voltooien. Je hebt 15 minuten om al je krediet te spenderen en het maximale aantal punten te krijgen.

Tijd verstreken of krediet op?

Je speeltijd is verstreken of je hebt al je speelkrediet opgebruikt, maar je wil proberen je score te verbeteren.

  • Met de rebuy, kan je een nieuwe deelname kopen. Als je één of meerdere rebuys gebruikt, wordt enkel je beste score in aanmerking genomen voor het klassement.
  • Met de add-on, koop je extra speeltijd of -krediet. Dit kan interessant zijn als je geen tijd meer hebt om al je krediet te gebruiken of als je geen krediet meer hebt als je nog tijd over hebt.

Wat gebeurt er aan het einde van het toernooi?

Zolang het toernooi aan de gang is, blijft je rangschikking voorlopig. Om je uiteindelijke rangschikking te kennen, moet je wachten tot het einde van het toernooi.

Eens het toernooi is afgelopen, ontvang je een e-mail met je uiteindelijke rangschikking en eventuele winsten. De totale prijzenpot wordt verdeeld over de verschillende winnaars, op basis van hun rangschikking.

Het is jouw beurt om te spelen!

En vergeet ook onze toernooien in onze Circus Casino speelhallen niet.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.