Hoe voer je een storting uit?

Wil je graag geld storten op je Circus-account om mee te spelen en te wedden? Dat kan heel gemakkelijk! Via je bankkaart of met een prepaidkaart, online of in één van onze vestigingen, bij ons vind je altijd de betaalmethode die het beste bij je past.

Snel storten via Bancontact

Nieuw! Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om te storten dankzij de snelle betaling van Bancontact. Druk op je computer op het icoon voor snel storten naast de knop om te storten. Voer het gewenste bedrag in, scan eenvoudigweg de QR-code in je betaalapp en klaar is Kees! Het geld wordt in slechts enkele kliks naar je account overgemaakt, zonder dat je jouw actieve spel hoeft af te sluiten of de noteringen van je weddenschap uit het oog verliest.

Online stortingen met je bankkaart

Met de Bancontact-app stort je rechtstreeks geld op je account via je smartphone of door de QR-betaalcode te scannen.

Met Bancontact via HiPay betaal je op onze site. Voor je veiligheid onderteken je de betaling met je kaartlezer.

Met HiPay betaal je veilig via Bancontact, ING of Belfius of onmiddellijk via je HiPay Wallet-portefeuille.

Heb je een VISA- of MasterCard-debetkaart? Aarzel dan niet om deze te gebruiken en stort in alle veiligheid via HiPay.

Maak gebruik van de veiligheid van Ingenico en doe je betaling via Bancontact, zowel via bankkaart als via de app!

Geniet van de flexibiliteit van PayPal en maak veilig een storting via je PayPal-saldo, kredietkaart of je bankrekening.

Meer info over PayPal

Online stortingen met je prepaidkaart

Met paysafecard hoef je je rekeningnummer niet door te geven. Koop een kaart met een waarde naar keuze en voer je pincode in om geld op je account te storten.

Meer info over paysafecard

Met de prepaid moneyclic-tickets betaal je in alle veiligheid op onze site. Je kan de tickets met cash geld in een verkooppunt of online met je bankkaart kopen.

Meer info over moneyclic

Met de CASHlib-prepaidvoucher kan je geld storten zonder je bankgegevens door te geven. Voer je code in en bevestig om geld op je account te storten!

Meer info over CASHlib

Stort eenvoudig en veilig met jouw Skrill-wallet. Je hoeft geen bankgegevens in te voeren, jouw e-mailadres en Skrill-paswoord zijn voldoende!

Meer info over Skrill Wallet

Stort in alle veiligheid met Neosurf zonder je bankgegevens ook maar door te hoeven geven. Schaf online of in een verkooppunt een Neosurf-kaart aan of ruil je Circus Gift Card ervoor in.

Meer info over Neosurf

Denk ook aan het volgende!

Met Omnium Secure kan je de prepaid codes van paysafecard, moneyclic en CASHlib op een veilige manier online kopen. Er worden veel verschillende betaalmethodes aanvaard!

Stortingen in een van onze vestigingen

Wist je dat je tijdens een bezoek aan één van onze vestigingen ook een storting kan maken? Het kan niet gemakkelijker! Bezoek een Circus Casino naar keuze, maak je storting bij één van onze medewerkers aan de kassa en het geld wordt onmiddellijk op je online account gestort.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.