Je hebt een mooie som geld gewonnen op Circus en wil hiervan profiteren? Dat kan heel eenvoudig! Op Circus bepaal jij hoe en waar je je geld opneemt: via een overschrijving of in een van de vele opnamepunten.
Log je in op je profiel
Ga naar de categorie ‘Mijn geld’ en druk vervolgens op ‘Opname uitvoeren’
Ga voor de opnamemethode van jouw keuze en kies het bedrag dat je wil opnemen
Valideer je opname en volg de instructies op je scherm
Is het je eerste opnameaanvraag? Dan is het mogelijk dat iemand van het Circus-team via e-mail contact met je opneemt om je te vragen naar je identiteitsdocumenten. Dit is wettelijk verplicht. Je hoeft ons je identiteitsdocumenten maar een keer bezorgen.
Voer allereerst de bovenstaande stappen uit en druk op een van onze vestigingen waar jij je winst wil opnemen. Kies daarna een geheime code van vier cijfers en onthoud deze goed. De code moet je tijdens je geldopname in een vestiging of in het casino vermelden. Daarna hoef je alleen nog maar je opname valideren.
Nadat je de opname hebt gevalideerd, ontvang je een e-mail die bevestigt dat je opname wordt behandeld. Heb jij je account al geauthenticeerd? Dan ontvang je binnen 24 uur* opnieuw een e-mail om je te laten weten dat je geld beschikbaar.
Ga naar de vestiging van je keuze en vergeet niet om je identiteitskaart mee te nemen. Het zaalpersoneel voltooit je opname en klaar is kees!
Je kunt slechts een opname per keer doen in een speelhal. Als je al een actieve opname hebt, dien je eerst je winst op te nemen voor je een nieuwe aanvraag kan indienen.
*Dit termijn kan worden verlengd, voornamelijk indien:
Voer de bovenstaande stappen uit, druk op ‘Opname via overschrijving’, vul je bankgegevens in en klik op valideren. Binnen 24 uur ontvang je een bevestigingsmail om je te laten weten dat je opname in behandeling is. Je winst wordt vervolgens overgeschreven naar je bankrekening. Afhankelijk van je bank, ontvang jij je winst binnen vier tot vijf werkdagen.
Je kan je winst ook opnemen via een elektronische portefeuille. Zodra je de bovenstaande stappen hebt doorgelopen en je de opnameaanvraag hebt uitgevoerd, is het bedrag binnen 1 tot 24 uur beschikbaar in je elektronische portefeuille.
Let wel op! Deze opnamemogelijkheid is alleen beschikbaar als je eerder een storting hebt uitgevoerd via dezelfde methode.
Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.
Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.
Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
In deze context hanteren wij het volgende principe:
Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.
Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.
We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.
Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/
Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.
Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.