Sinds 1 december 2019 zijn je stortingen beperkt tot een standaardlimiet van € 500 per week. Als 100% legale website houdt Circus deze limiet in acht.
Onder bepaalde voorwaarden kan je de stortingslimiet uitschakelen. Maar dankzij het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 is Circus wel verplicht om je mogelijke registratie bij de Centrale voor kredieten aan particulieren te controleren via een uittreksel van je krediet.
Alleen Belgische inwoners zijn onderworpen aan deze controle. Buitenlandse inwonerskunnen deze limiet uit op eigen verantwoordelijkheid uitschakelen.
Ontdek wat je moet doen om je stortingslimiet uit te schakelen en hoe je een uittreksel van je krediet kan aanvragen:
Ga met je elektronische identiteitskaart naar de speelhal. Onze medewerkers staan voor je klaar om je te helpen, mocht dat nodig zijn.
Ja, de Centrale voor kredieten aan particulieren is elke dag beschikbaar, behalve op zondagen en wettelijke feestdagen.
Van maandag tot vrijdag (van 04.00 tot 23.30 uur) en op zaterdag (van 04.00 tot 20.00 uur) kan je het uittreksel direct downloaden.
Als je het document buiten deze tijden aanvraagt, zal je de volgende dag opnieuw moeten inloggen om het te downloaden.
Controleer het volgende als je een foutmelding krijgt:
Voor meer informatie kun je de installatiehandleidingen op de website van de Kredietcentrales raadplegen.
Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.
Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.
Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
In deze context hanteren wij het volgende principe:
Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.
Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.
We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.
Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/
Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.
Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.