Standaard stortingslimiet

Sinds 1 december 2019 zijn je stortingen beperkt tot een standaardlimiet van € 500 per week. Als 100% legale website houdt Circus deze limiet in acht.

Onder bepaalde voorwaarden kan je de stortingslimiet uitschakelen. Maar dankzij het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 is Circus wel verplicht om je mogelijke registratie bij de Centrale voor kredieten aan particulieren te controleren via een uittreksel van je krediet.

Alleen Belgische inwoners zijn onderworpen aan deze controle. Buitenlandse inwonerskunnen deze limiet uit op eigen verantwoordelijkheid uitschakelen.

Hoe kan je de standaard stortingslimiet uitschakelen?

Ontdek wat je moet doen om je stortingslimiet uit te schakelen en hoe je een uittreksel van je krediet kan aanvragen:

Ga met je elektronische identiteitskaart naar de speelhal. Onze medewerkers staan voor je klaar om je te helpen, mocht dat nodig zijn.

Kan ik online op elk tijdstip een uittreksel opvragen?

Ja, de Centrale voor kredieten aan particulieren is elke dag beschikbaar, behalve op zondagen en wettelijke feestdagen.

Van maandag tot vrijdag (van 04.00 tot 23.30 uur) en op zaterdag (van 04.00 tot 20.00 uur) kan je het uittreksel direct downloaden.

Als je het document buiten deze tijden aanvraagt, zal je de volgende dag opnieuw moeten inloggen om het te downloaden.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg en het uittreksel niet kan downloaden?.

Controleer het volgende als je een foutmelding krijgt:

  • Controleer of de eID-software correct geïnstalleerd is en check de geldigheid van je eID-certificaat. Sluit de kaartlezer aan en ga naar www.test.eid.belgium.be. Controleer of je de laatste versie van de middleware hebt. Als je eID van maart 2014 of later is, moet je de laatste versie van deze software opnieuw installeren (http://eid.belgium.be).
  • Installeer de laatste versie van Java van www.java.com
  • Sluit je browser volledig af
  • Verwijder tijdelijke internetbestanden van Java
  • Verwijder cookies en tijdelijke internetbestanden
  • Voeg de website van de Nationale Bank toe aan je vertrouwde websites
  • Schakel de blokkering van pop-ups uit
  • Schakel de add-ons van de Google Toolbar, Yahoo Toolbar en Windows Live uit
  • Controleer de datum, tijd en tijdzone

Voor meer informatie kun je de installatiehandleidingen op de website van de Kredietcentrales raadplegen.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.