Standaard stortingslimiet

Sinds 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. 

Wil je deze standaard stortingslimiet opheffen? Dan dien je een aanvraag in te dienen via het tabblad 'Stortingen' of via de instellingen van je spelersaccount en je eigen limiet per week in te stellen.     

Je verzoek wordt na een termijn van 72 uur automatisch geaccepteerd. Voor personen die bij de Centrale voor kredieten aan particulieren geregistreerd staan als wanbetaler blijft de standaard stortingslimiet € 200 per week.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb mijn standaard stortingslimiet opgeheven. Waarom kan ik niet meer storten?

Het kan zijn dat je één van je persoonlijke stortingslimieten hebt bereikt.  Controleer het in de instellingen van je account of via het tabblad Stortingen

Ik had mijn standaard stortingslimiet vóór 20 oktober 2022 opgeheven. Waarom kan ik niet meer storten?

Het Koninklijk Besluit van 19 juni 2022 vereist dat de stortingslimieten opnieuw worden ingesteld en worden verlaagd tot € 200 per week voor alle spelersaccounts.  Voor het opheffen ervan is een actieve aanvraag nodig, die je vanaf 20 oktober 2022 kan indienen.  Je kan je aanvraag via het tabblad Stortingen indienen of via de instellingen van je spelersaccount

Ik heb een persoonlijke stortingslimiet die hoger is dan de standaard stortingslimiet. Waarom kan ik niet storten?

De meest restrictieve stortingslimiet is van toepassing.  Heb je geen aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet ingediend? Dan blijft deze van toepassing. Deze stortingslimiet blijft ook van toepassing zolang de Kansspelcommissie je aanvraag nog niet heeft goedgekeurd of deze heeft geweigerd. 

Mijn aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet werd geweigerd. Waarom?

Als de Kansspelcommissie je aanvraag tot het opheffen van de limiet heeft geweigerd, dan komt dat doordat je als wanbetaler geregistreerd staat in het bestand van de Centrale voor kredieten aan particulieren van de Bank van België. 

Om de redenen te weten te komen van die registratie, raadpleeg je de website van de Nationale Bank van België.

Speel verantwoord, zodat het spel plezierig blijft.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Privacybeleid

Ik verklaar dat ik minstens 18 jaar oud ben, dat ik het privacybeleid heb gelezen en aanvaard waarin de verwerking van persoonlijke gegevens voor wettelijke, contractuele of legitieme doeleinden wordt beschreven.

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.