Meer informatie over deze website voor online casinospelen en sportweddenschappen

Wie zijn we?

De online casino- en sportweddenschappen website Circus wordt beheerd door GAMING1, projectontwikkelaar en verantwoordelijk voor innoverende concepten. Sinds meer dan 20 jaar al aanwezig in de entertainmentsector met meer dan dertig speelhallen in België. GAMING1 is ook de eigenaar van het Grand Casino de Namur en Spa.

Geschiedenis van de onlinespelwebsite Circus

De online website van Circus kwam voor het eerst online op 1 augustus 2011 na de inwerkingtreding van de nieuwe Belgische wet op online kansspelen. Het bedrijf GAMING1 heeft het platform gelanceerd en blijft dit ontwikkelen.

De eigenschappen van Circus

De site combineert gebruiksgemak met esthetiek en biedt bezoekers:

Ons modern platform is altijd en overal toegankelijk via de volgende apparaten: computer, tablet en smartphone.

Casinospelen

Wanneer je binnentreedt in het universum van Circus krijg je meteen toegang tot de grootste spelcatalogus in België. Je vindt hier alle populaire casinospelen zoals slotmachines, online dice games, online videopoker, online blackjack en roulettes. Bovendien kan je het in ons live casino zelfs rechtstreeks opnemen tegen echte croupiers.

De spelen beschikbaar op onze website worden aangeleverd door bekende en kwalitatief hoogstaande spelplatformen zoals GAMING1, Scientific Games, Novomatic, Betsoft, Quickspin…

Sportweddenschappen

Circus is ook een platform voor online sportweddenschappen met:

  • meer dan 50 sporten of spelen beschikbaar in pre-match;
  • meer dan 20 000 live evenementen per maand;
  • perfecte toegankelijkheid op tablet en smartphone;
  • modules voor statistieken, live scores en resultaten;
  • de meest belovende noteringen beschikbaar op de markt.
Legale Belgische website met casinospelen en sportweddenschappen

Dit online spelplatform is volledig legaal en erkend door de Belgische Kansspelcommissie. Circus beschikt over de licenties A, B+, F1 en F2 die ons toestaan om legaal kansspelen en sportweddenschappen aan te bieden.

Als legale gecertificeerde spelsite voldoet Circus aan de aanbevelingen van de Belgische Kansspelcommissie. Zo zijn onze spelers zeker dat ze gebruikmaken van een legale en veilige spelomgeving.

Circus is een vaste waarde; niet alleen omdat ons platform is erkend door de Kansspelcommissie maar ook dankzij de expertise en het professionalisme van het team dat het platform beheert.

Veiligheid en privacy

Je vertrouwelijke gegevens worden beschermd door ons beveiligd systeem dat ervoor zorgt dat persoonlijke data veilig worden doorgegeven op onze server.

Ook jouw transacties gebeuren in alle veiligheid, dankzij al onze verschillende internationaal erkende manieren van opname.

Mijn e-mailadres
Voer een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

Circus.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.