My Circus App
Blog Verantwoord spelen
Hulp en Contact
NL
  • Belgische vlag om de site van Circus in de Franse taal te bekijken Français
  • Belgische vlag om de site van Circus in de Nederlandse taal te bekijken Nederlands
  • Amerikaanse vlag om de site van Circus in de Engelse taal te bekijken English
Circus.be
  • Spellen
  • Sport
  • Live casino
  • Vestigingen
  • Je voordelen
  • Club
Registreer
Log in
  • Hulp home
  • Tips
  • FAQ
  • Over Circus
  • Mobiele app
  • Verantwoord spelen
    • Onze aanpak
    • Hulpmiddelen
    • Standaard stortingslimiet
  • Word partner
    • Affiliatie
    • Wedterminals
    • Sponsoring
  • Algemene voorwaarden
    • Algemene gebruiksvoorwaarden
    • Sportreglement
    • Wettelijke vermeldingen
    • Privacy
    • Wedstrijdreglement
< Bekijk alle FAQ-categorieën

Veelgestelde vragen (FAQ) - Account en inschrijving

Lukt het je niet om je in te schrijven? Ben je je inloggegevens vergeten? Vind het antwoord op alle vragen die vaak door onze spelers worden gesteld.

Moet ik ingeschreven zijn om te spelen op Circus?

Als je niet ingeschreven bent, kan je de kwaliteit van onze online spellen bekijken door, met een beperkt en fictief krediet, een demospel spelen. Je kunt daarentegen niet spelen of wedden met echt geld en wint daarom geen geld of coins voor de Circus Club.

Door een account aan te maken op Circus, kan je nog steeds demomodus, oftewel met fictief geld, spelen. En dat zolang als je maar wilt, zodat je jezelf kan trainen of gewoon voor je plezier. Daarnaast kan je met echt geld spelen alsof je in een echt casino bent.

Hoe kan ik me inschrijven op Circus?

Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Circus! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-mailadres ...), een pseudo en wachtwoord kiezen en je voorkeuren instellen.

Je kan ook in een aantal kliks je persoonlijke gegevens invullen met de applicatie itsme®.

En dan? Begin met spelen en probeer de jackpot te winnen door een eerste storting te maken. Wil je weten hoe je dat doet? Bekijk dan onze stortingsgids op Circus.

Vanaf welke leeftijd mag je je inschrijven op Circus?

Daarom geldt er een minimumleeftijd van 18 jaar voor het plaatsten van sportweddenschappen en een minimumleeftijd van 21 jaar voor het spelen van casinospelen

  • Als je jonger bent dan 18 jaar, mag je je dus niet inschrijven op Circus.
  • Als je tussen 18 en 21 jaar oud bent, mag je je inschrijven op Circus maar heb je enkel toegang tot onze sportweddenschappen.
  • Als je ouder bent dan 21 jaar, heb je toegang tot onze sportsectie en onze casinoselectie.
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?

Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Circus. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas niet legaal op onze website kan inschrijven.

Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?

Personen met bepaalde beroepen, zoals notarissen, magistraten, deurwaarders of politieagenten mogen geen kansspellen spelen en mogen zich daarom ook niet inschrijven op deze site voor online spelen. Bij het aanmaken van een account, verklaar jij dat je geen van deze beroepen uitoefent en dat je de geldende wetgeving in jouw land in acht neemt.

Voor meer informatie over de uitgesloten beroepen, raden we je aan om de wet op kansspelen van 7 mei 1999 te raadplegen.

Moet ik betalen om me op Circus in te schrijven?

Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online casinospellen en sportweddenschappen in te schrijven.

Als je eenmaal ingeschreven bent, kan je beginnen met spelen zonder krediet door voor de demomodus te kiezen. Echter, om echt geld te winnen, dien je te spelen met echt  geld en dus dien je een storting te doen. Wil je weten hoe je dat doet? Bekijk dan onze stortingsgids op Circus.

Het lukt me niet om me in te schrijven op Circus. Wat kan ik doen?

Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Circus? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groot belang aan het in acht nemen van de geldende wetgeving. Het is dus verboden om meerdere accounts te hebben op Circus.

Ben je jouw inloggegevens vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onder 'Inloggen' en vul je e-mailadres in. Als je al op onze site bent ingeschreven, ontvang je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken en zo weer toegang tot je account kan krijgen.

Neem contact op met onze klantendienst als je geen link ontvangt en het je nog steeds niet lukt om je in te schrijven.

Hoe en waarom moet ik mijn account verifiëren?

De verificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Als 100% legale site houdt Circus deze verplichting in acht.

Tijdens het inschrijven moet je jouw persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Deze gegevens worden vervolgens door onze teams geverifieerd. Vervolgens zullen we je vragen om ons je identiteitsdocumenten te sturen, zodat we je account kunnen verifiëren.

Als jij je via de applicatie itsme® hebt ingeschreven, vindt de verificatie automatisch plaats. Je hoeft dus geen enkel document op te sturen.

Er wordt me gevraagd om documenten op te sturen om mijn account te verifiëren. Kan ik ze alle veiligheid opsturen?

Natuurlijk! De authentificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd.

Circus is niet alleen een 100% legale site, maar hecht ook een grote waarde aan het behoud van je privacy en de vertrouwelijkheid van je gegevens. Je kan je document dus met een gerust hart opsturen. Raadpleeg ons privacybeleid (pfd) voor meer informatie.

Hoelang duurt het voordat mijn account is geverifieerd?

Als je ons alle benodigde documenten hebt toegestuurd, zullen onze teams ze controleren. Dat duurt ongeveer 24 uur tijdens de openingstijden van onze klantenservice. Voor je veiligheid kan je, om de juistheid van je gegevens te controleren, om aanvullende documenten worden gevraagd. De verwerkingstijd zal dan waarschijnlijk dienovereenkomstig variëren.

Kan ik meedere accounts op Circus hebben?

Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde kansspelwebsite. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?

Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te stellen en weer toegang tot je account te krijgen.

Heb je geen e-mail ontvangen? Bekijk je ongewenste e-mail of neem contact op met onze klantendienst. Als je de e-mail ook niet vindt in je ongewenste e-mail of als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Circus-account niet meer weet, neem dan contact op met onze klantendienst.

Ik wil mijn account verwijderen. Hoe kan ik dat doen?

We vinden het jammer dat je weggaat! Heb je niet gevonden wat je zocht? Circus doet zijn uiterste best om je meer en meer spelletjes, sportevenementen en nieuwigheden aan te bieden om je zo veel mogelijk tevreden te stellen.

Wil je ons verlaten, omdat je bang bent een spelverslaving te ontwikkelen? Vergeet niet dat er vele hulpmiddelen zijn om je spelactiviteit te controleren, zoals pauzes, tijdelijke zelfuitsluiting of stortingslimieten. Bekijk onze rubriek 'Verantwoord spelen' voor meer informatie.

Wil je ondanks alles toch je account verwijderen? Neem dan contact op met onze teams via ons contactformulier.

Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?

Als het je niet meer lukt om op je Circus-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk:

  • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account daarom geblokkeerd. Neem contact op met onze klantendienst om je wachtwoord te herstellen.
  • Je hebt jezelf uitgesloten voor 6 maanden. Als je jezelf tijdelijk van onze site hebt uitgesloten, wordt je account tot het einde van die periode geblokkeerd. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst om weer toegang te krijgen tot je account.
  • De Kansspelcommissie heeft je verboden te spelen... Het is niet meer mogelijk om toegang te krijgen tot je account.
  • Je hebt de gebruiksregels van onze site overtreden. Raadpleeg onze algemene gebruiksvoorwaarden (pdf) voor meer informatie.
  • Er is een technisch probleem opgetreden op onze site. Probeer je later opnieuw in te loggen.

Als het probleem blijft aanhouden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Er wordt aangegeven dat mijn account tijdelijk is geschorst. Wat kan ik doen?

Je account kan tijdelijk geschorst zijn om meerdere redenen:

  • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account daarom geblokkeerd. Neem contact op met onze klantendienst om je wachtwoord te herstellen.
  • Je hebt jezelf uitgesloten voor 6 maanden. Als je jezelf tijdelijk van onze site hebt uitgesloten, wordt je account tot het einde van die periode geblokkeerd.
  • De Kansspelcommissie heeft je verboden te spelen. Het is niet meer mogelijk om toegang te krijgen tot je account.
  • Je hebt de gebruiksregels van onze site overtreden. Raadpleeg onze algemene gebruiksvoorwaarden (pdf) voor meer informatie.
  • Er is een technisch probleem opgetreden op onze site. Probeer je later opnieuw in te loggen.
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?

Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst om weer toegang te krijgen tot je account.

Als je een toegangsverbod hebt aangevraagd via de Kansspelcommissie, dan heb je de mogelijkheid om die aanvraag te annuleren. Hoe? Door een ondertekende, aangetekende brief met een kopie van je identiteitskaart te sturen naar het volgende adres:

Kansspelcommissie

Cantersteen 47

1000 Brussel

Na een wachttijd van 3 maanden die ingaat vanaf de ontvangst van je verzoek, krijg je weer toegang tot onze site voor online casinospellen en sportweddenschappen.

Het blijft echter belangrijk dat spelen een plezier blijft en geen verslaving wordt. Als je denkt dat je verslaafd bent, zijn er oplossingen. Bekijk onze pagina 'Verantwoord spelen' voor meer informatie.

Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?

Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven.

Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?

Als je het e-mailadres dat aan je Circus-account is gekoppeld, wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantendienst door een dubbelzijdige kopie van je identiteitskaart met daarop je nieuwe adres te verstrekken.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'.

Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer ...)? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Ik denk dat mijn account is gehackt. Wat kan ik doen?

Als je denkt dat je account is gehackt, moet je als eerste je wachtwoord wijzigen. Hoe? Log je in en kies een nieuw wachtwoord in de instellingen van je account.

Neem vervolgens per e-mail contact op met onze teams via het volgende adres: [email protected]

Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je geen verificatiemail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze in je ongewenste e-mail is beland. Als je de e-mail daar ook niet in kan vinden, neem dan contact op met onze klantendienst. We sturen je dan een link om je inschrijving te bevestigen.

Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Circus ontvangen. Wat kan ik doen?

Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uitte schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst.

Onthoud dat je je gewenste communicatiemiddelen kunt kiezen en zelf kunt kiezen welke je wel of niet wilt deactiveren. Houd er ook rekening mee dat, indien je de communicatie deactiveert, je allicht mooie promoties en niet te missen evenementen misloopt.

Je kan ons ook contacteren via:

Contactformulier 7/7 van 8.00 tot 03.00
Gemiddelde tijd tot antwoord:15 minuten
Circus Sport pagina
Gemiddelde tijd tot antwoord:6 uur
Circus logo
  • Onze producten
    • Spellen in de kijker
    • Live Casino
    • Casino toernooien
    • Live wedden
    • Pro League Challenge 22/23
    • Sport Blog
  • Voor jou
    • Circus Club
    • Onze vestigingen
    • Je voordelen
  • Andere links
    • Partners
    • Jobs
    • Betaalmethodes
Veilig
100 % Belgische casinospelsite
Beveiligde transacties
Helpdesk
Verantwoord spel
Partners
Standard de Liège KAA GENT Circus Brussels Basketball Intermaché Wanty Gobert Pro Cycling Team
  • Bancontact Mobile
  • Paypal
  • Neosurf
  • OmniumSecure
  • Bancontact MisterCash
  • Debit cards
  • Bancontact Ogone
  • Skrill
  • Paysafecard
Lees meer over verantwoord spelen op PlaySafe.be Ontdek wat de Kansspelcommissie doet om spelers te beschermen Lees meer over Always Play Legally, een campagne tegen illegale kansspellen Ontdek wat de Belgian Association fof Gaming Operators (BAGO) doet voor de kansspelsector Lees meer over de International Betting Integrity Association (IBIA)
  • Helpdesk
  • Algemene gebruiksvoorwaarden
  • Privacy
  • Cookie-instellingen
  • Verantwoord spel
+18 Sport+21 Spelen
  • Circus België
  • Circus Nederland
  • Circus Peru
  • Circus Servië
  • Circus Casino Frankrijk