Heb je een vraag over onze casinospellen of sportweddenschappen? Een technisch probleem? Een twijfel over de instellingen van je account? Vind het antwoord op alle vragen die vaak door onze spelers worden gesteld.
> Moet ik ingeschreven zijn om te spelen?
> Het lukt me niet om op mijn account in te loggen. Waarom?
> Hoe lang duurt het voordat mijn account is geverifieerd?
> Kan ik meerdere accounts op Circus hebben?
> Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
> Wat is de demomodus?
> Ik win nooit! Waarom?
> Het lukt me niet om een spel op te starten of het spel blijft 'loading' aangeven. Wat kan ik doen?
> Door een technisch probleem ben ik mijn winst tijdens een spel kwijtgeraakt. Wat kan ik doen?
> Kan ik een sportweddenschap annuleren?
> Wat is een Cash Out?
> Ik heb een sportweddenschap geplaatst, maar de wedstrijd werd onderbroken of geannuleerd. Krijg ik een vergoeding?
> Wat zijn de verschillen tussen een enkelvoudige, combi- en systeemweddenschap?
> Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
> Ik heb een opname aangevraagd, maar ik ben van mening veranderd. Kan ik het annuleren?
> Ik heb online een opname uitgevoerd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
> Moet ik belasting betalen over mijn winst?
> Waarom bieden jullie geen stortingsbonus aan?
> Hoe werkt de Circus Club?
> Ik heb mijn cadeau uit de Circus Club nog niet ontvangen. Is dit normaal?
> Hoe kan je PUNTEN en COINS verzamelen voor de Circus Club?
> Hoe schrijf ik me in voor een toernooi?
> Kan ik meerdere keren in het klassement staan?
> Wat gebeurt er bij een ex-aequo tijdens een toernooi?
> Wat is een 'rebuy' en een 'add-on'?
> Ik heb een toernooi gewonnen! Wanneer ontvang ik mijn winst?
> Is Circus een legale website voor online casinospelen en sportweddenschappen?
> Ik ben bang om te veel geld te verliezen door te spelen. Hoe stel ik limieten voor mezelf in?
> Een vriend of familielid is spelverslaafd. Hoe kan ik hem of haar helpen?